~~09.09.2009~~

2009年9月9号, 充满幸福与幸运的一天~


全世界,数以千计的新人在这天,在婚姻注册局前许下彼此的承诺,为的就是沾点喜气,长长久久。 虽然无人能知未来事,但还是希望,天下有情人,终成眷属~~ 朋友圈中,有好几位即将结婚,还蛮羡慕的,呵呵。。 当中有一位,得知他将要结婚时,我的心还真的酸了下,可能错愕他即将要结婚的事实吧。还真怀念四年前遇见他而在一起工作的日子,也很谢谢他给于我的教诲。希望中秋节那天,你会有个难忘的婚宴,长长久久:)



就在今天,我终于接受了新工作的邀请,来临的星期一正式踏入新工作。突然间,好多计划浮现在脑海中。想想还真该认真地规划未来,尽我所能好好报答父母,他们为我付出的太多了,是时候让他们享受下半人生。在未来的一两年,希望能工作顺利,从中吸取经验,为未来铺条黄金路!



为未来而努力,

为未来而加油,

为未来而有所改变,

我的未来,从此刻开始。。。


1 Response
  1. 诗情话义 Says:

    Hey sis, how are you lately? Still manage to cope with the workloads? Your boss treat you well? It has been a while didn't manage to talk to you, I'm sorry can't managed to online nor use my cell phone to make call, as I've told you for a week I encountered difficulties with the internet access and still haven't top up my expired cell phone credit. Anyhow, I'm glad i still can send my regard through this :) I've refurnished my blog, changed the template and doing some amendments.. will update it once I finish with my workloads here.. Let put on a windchime to your blog, I think it really suit your template design :) http://parts.kuru2jam.com/ hehe, hope to hear from you soon, take good care and God bless